Scrapbookingowo-dekupażowa kartka walentynkowa

Zwykły wpis

IMG_0401Chcąc wykorzystać moje nowe złote myśli, zamiłowanie do decoupage i zafascynowanie odkrytym niedawno scrapbookingiem postanowiłam wykonać kilka kartek walentynkowych dla każdej osoby, którą kocham. I nie mówię tutaj wyłącznie o moim ukochanym, ale również o osobach mi najbliższych. Niestety początki ze scrapbookingiem nie były najlepsze więc koncepcja zrobienia kilku pięknych kartek wzięła w łeb. Ale przynajmniej zrobiłam tę jedyną i najlepszą. Jestem z niej dunma:)

Do jej wykonania wykorzystałam jedynie kilka prostych materiałów:

  • klej,
  • nożyczki,
  • kolorowy papier techniczny,
  • serweki do decoupage,
  • koraliki,
  • mate piankową,
  • dziurkacze,
  • pisaki,
  • papier do pakowania.

Mam nadzieję, że podoba się moje małe dzieło:-) Pozdrawiam wszystkich i życzę miłych walentynek.

Dodaj komentarz