Zafascynowanie scrapbookingiem

Zwykły wpis

birthday-card-1407082-m

Moja twórczość artystyczna dalej się rozwija, choć efektów mojej pracy jeszcze na blogu nie zamieściłam. Ostatnio zajmuje mnie technika scrapbooking. Widziałam różne gotowe prace, których nie chcę i nie umiem powtórzyć. Są piękne i drobiazgowo wykonane. Postanowiłam trochę poczytać, czym tak naprawdę jest ta technika i odkryć zamiłowanie w sobie. Zamieszczony tutaj obrazek nie został wykonany przeze mnie, tylko użyty z darmowych zdjęć. Chciałam za jego pomocą pokazać choć odrobinę, czym jest metoda scrapbookingu.

Dla tych, którzy kochają decoupage tak jak ja i mocniej, a nie wiedzą czym jest scrapbooking, postanowiłam napisać kilka słów. Za pomocą tej metody można ręcznie tworzyć albumy, kartki okolicznościowe i wiele innych pięknych rzeczy. Podstawowymi materiałami są:

  • papier kolorowy,
  • nożyczki,
  • klej,
  • ozdobne ćwieki,
  • nity,
  • kwiaty sztuczne,
  • guziki,
  • etykiety,
  • pieczątki,
  • farby,
  • pisaki,
  • szablony, naklejki,
  • dziurkacze,
  • proszek kolorowy,
  • podgrzewacze do embrossingu.

Jest również coś takiego jak digital scrapbooking. Jest to nowoczesna forma tej techniki. W tym przypadku nie trzeba zaopatrywać się we wszystkie wymienione wcześniej materiały, a tylko w odpowiedni program komputerowy. Jest to szybkie, łatwe i przyjemne, a przede wszystkim tanie. Ja jednak wrócę do klasycznej formy scrapbookingu.

Skomentuj

