Transfer-początki.

Zwykły wpis

Misie-transfer decoupageOto efekty pracy ze specjalnym preparatem do transferu wydruków w decoupage. Przyznam, że po raz pierwszy próbowałam przenosić wydruki z drukarki atramentowej i jakimś cudem mi się udało nie zepsuć. Choć przyznam, że zdzieranie kolejnych warstw papieru jest jak dla mnie dość mozolne o chyba nie mam na to aż tak dużo cierpliwości. Jednak efekty nawet początkowych prac są niesamowite, tak więc kolejne próby z preparatem do wydruków już wkrótce.

W jaki sposób pracować z transferem? Są takie trzy podstawowe czynności, które wykonuje na wydruku:

1. Smaruje go preparatem do transferu i  czekam aż wyschnie.

2. Mocze w wodzie przez moment.

3. delikatnie gąbką lub palcem odrywam kawałki papieru, które nie będą mi już potrzebne, ale tak żeby nie uszkodzić wzoru.

A na końcu gotowy wydruk bez zbędnego papieru przyklejam klejem do decoupage.

IMG_7569 Miś z kawą-transfer IMG_7572Miś z kwiatkiem-decoupage transfer

Skomentuj

