Melancholijny kieliszek

Zwykły wpis

kieliszek decoupageChcą zrobić coś zupełnie innego nić do tej pory postanowiłam trochę pomyśleć i ozdobić przedmiot w zupełnie nowy sposób. Dlatego też wygrzebałam zestaw sześciu kieliszków do wina (idealnie pasują do mojej koncepcji) i postanowiłam każdy z osobna udekorować inaczej. Na razie skupiłam się na tworzeniu efektu popękanego szkła, co jak sadzę wyszło mi wyśmienicie:) Szklany kieliszek tylko miejscowo ma przezroczyste pęknięcia, wypełnione złoto-brązowym kolorem, nadającym mu jednocześnie blasku i starości. Róże dodatkowo wzmacniają ten efekt, po za tym moim zdaniem są po prostu ładne. Do wykończenia użyłam białych wstążeczek, które są na stałe przyklejone do szkła. Nóżkę kieliszka ozdobiłam w ten sam sposób, ale bez tasiemek, bo byłaby to już przesada.

Jeszcze nie wiem do czego wykorzystam mów kieliszek i pozostałych pięć. Może przydadzą się na noc sylwestrową, a może ktoś chciałby odkupić 2 takie same kieliszki (idealne dla Państwa Młodych)!:-)

Poniżej możecie zobaczyć więcej zdjęć.

kieliszek decoupagekieliszek decoupage ślubkieliszek decoupage ślubkieliszek decoupagekieliszek decoupagekieliszek decoupage

Skomentuj

