Słodycze decoupage

Zwykły wpis

decoupage retro słodycze

Ostatnio troszeczkę się przekwalifikowałam i zamiast robić takie jak poprzednio prace techniką decoupage, zaczęłam wymyślać coś całkiem nowego i innego. Przeszukałam różne strony decoupage ( a było ich naprawdę dużo) i natknęłam się na kurs decoupage, podczas którego można ozdobić drewnianą tabliczkę nie tylko w klasyczny sposób, ale także zastosować efekty 3D. Dzięki czemu można było stworzyć babeczki z trójwymiarowym kremem. Mniam:) W mojej pracy zastosowałam inną metodę, aby uzyskać efekty trójwymiarowe. Dodatkowo moje słodycze dekupażowe  wyglądają jakby miały prawdziwy krem na sobie:)Obejrzyjcie prace i powiedzcie, że czy są apetyczne. Już wkrótce na moich kursach decoupage każdy będzie mógł zrobić takie słodkie przysmaki i zabrać je do domu. Poniżej więcej zdjęć moich prac:

 

decoupage retro słodyczedecoupage retro słodyczedecoupage retro słodycze

Skomentuj

