Reliefowy wazon

Zwykły wpis

wazon reliefPrzeszukałam strony internetowe i natknęłam się na bardzo ciekawy sposób nakładania reliefów. W stosunkowo prosty i szybki sposób można upiększyć zwykły przedmiot, w moim przypadku szklany wazonik i stworzyć interesujące wypukłości. Tym razem serwetki są tylko dodatkiem do stworzonego przeze mnie tła. Każdy powinien moim zdaniem spróbować swoich sił w robieniu takich przedmiocików.

Początkowo wazon pomalowałam kilkakrotnie białą farbą, a na końcu nałożyłam kremową. Następnie gdy już wszystko wyszło nałożyłam lekką pastę i poprzez jej wyciskanie i obracanie wazonu stworzyłam reliefy. Nakładałam je jednak partiami i czekałam, aż każda część dokładnie wyschnie. Później otrzymane reliefy cieniowałam przy pomocy brązowej farby i szmatki, dokładnie wcierałam barwnik we wszystkie zakamarki. Nadmiar usunęłam ręcznie szmatką. Poniżej umieszczam zdjęcia wazonu podczas pracy.

wazon relief

wazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon reliefwazon relief
Jeżeli macie ochotę to zapraszam do mnie na kurs decoupage. Szczegóły można znaleźć na : www.decoprezent.pl

Zapraszam serdecznie:)

Skomentuj

