Relief – początki

Zwykły wpis

relief ptakdecoupage relief- ptak

Strasznie dawno nie umieszczałam żadnych nowych wpisów, ale postaram się nadrobić zaległości. Ostatnio bawiłam się w wymyślanie czegoś nowego i tak zaczęłam tworzyć reliefy na przedmiotach. Początkowo nie najlepiej mi to wychodziło ale z każda próbą jest coraz lepiej. Umieściłam tutaj zdjęcia początkowych moich płaskorzeźb, które wykonałam na zwykłym kartonie, aby wypróbować, czy jest to naprawdę bardzo trudne. Okazało się, że nie:)

Jak wykonać relief:
1. Na samym początku trzeba wymyślić wzór, którym ozdobimy wybrany przez nas przedmiot i go oczywiście delikatnie narysować ołówkiem. Można też skorzystać z gotowych szablonów (tak jak jak to zrobiłam).

2. Następnie trzeba przyłożyć wzór w miejsce, w którym ma być i przytrzymać szablon taśmą malarską.

3. Nanosimy pastę strukturalną na szablon za pomocą japonki i zdejmujemy motyw.

4. Czekamy aż całość wyschnie, a następnie możemy pomalować wzór, w wybranym przez nas kolorze.

Dla osób, które same rysują piękne wzory wystarczy zastosować punkt 1. i odrysować wzór ze pomocą konturówki do efektów trójwymiarowych.

Skomentuj

