Czarna komoda

Zwykły wpis

komoda decoupage crackleOstatnio przeszukiwałam regały w empiku i natrafiłam na bardzo ładną komodę, niestety jej zdjęcia już nie mam bo przypadkowo zostało wykasowane. Była jednak podobna do tej komódki, którą ozdobiłam za pomocą crackle. Takie pudełeczko na drobiazgi, jakie widzicie na załączonym zdjęciu, nigdzie aktualnie nie mogą znaleźć, co trochę mnie martwi- to akurat dostałam od kuzynki, ale tak mi sie spodobało, że chciałabym jeszcze jedno. No ale cóż, mówi się trudno.

komoda decoupageSkrzyneczka na samym początku nie wyróżniała się spośród innych sklepowych drewnianych przedmiotów- całkiem zwykła, zrobiona z różnych strzępków drewna. Stosunkowo mało czasu zajęło mi zmienienie jej w dużo ładniejszy przedmiot, który bardzo ładnie komponuje się z resztą moich ozdób w pokoju. Pewnie zapytacie, w jaki sposób ją ozdobiłam. Otóż użyłam do tego celu crackle jednoskładnikowego, o którym już dawno temu pisałam. Jak dla mnie jest wystarczająco dobry. Nauczyłam się dzięki niemu robić  pęknięcia różnej wielkości, a także w różne strony. W punktach napiszę, w jaki sposób zrobiłam spękania i jak je zabezpieczyłam.

komoda- skrzyneczka decoupageDecoupage krok po kroku:
1. Wyczyściłam dokładnie komodę za pomocą papieru ściernego.
2. Nałożyłam jasna farbę i poczekałam, aż wyschnie.
3. Miękkim pędzlem nałożyłam preparat do spękań.
4. Całość pomalowałam czarną farbą akrylową.
5. Polakierowałam lakierem w sprayu.

Skomentuj

