Ramka na zdjęcia

Zwykły wpis
ramka do decoupage EMPIK

ramka- przed rozpoczęciem prac

Niedawno dostałam drewniana ramkę na zdjęcia, ale za bardzo nie mam na nią pomysłu. Jest dosyć zwyczajna, jak to wszystkie przedmioty przed zastosowaniem dekupażowych czarów- nie wyróżniają się spośród sklepowego towaru. Dlatego własnie myślę,  że trzeba jak najszybciej zmienić ją, tak żeby pasowała do mojego pokoju, ale tym razem odejdę od metod, które do tej pory stosowałam i poniosę się odrobinie fantazji. Może zrobię coś trójwymiarowego, a może zastosuje skorupki w celu stworzenia mozaiki? Kto wie. Trochę się zastanowię. Szkoda, że nie mam wysuszonych płatków, które mogłabym poprzyklejać. Te sklepowe są zbyt idealnie zrobione, trochę jakby podkolorowane dlatego też nie koniecznie mi się tak strasznie podobają. A może dobrze by było zrobić spękania, których i tak już długo nie miałam na swoich pracach… Efekty wkrótce.

One response »

Skomentuj

