Nadchodzą Święta

Zwykły wpis

bombkiCzując niepohamowaną chęć udekorowania przedmiotów, które przydałyby mi się i moim bliskim zakupiłam świąteczne banieczki – całe 12 sztuk. Może i są plastikowe, ale na pewno spełnią swoje zadanie, po za tym nie będzie mi przykro, gdy któraś z nich spadnie mi z choinki. Oczywiście zamierzam je wszystkie pozawieszać na moje świąteczne drzewko. Zamierzam przy zdobieniu wykorzystać kilka poznanych przeze mnie technik – malowanie bańki farbą i przyklejanie wyciętego wzoru, wyrywanie motywu i tworzenie popękanych bombek. Część  z nich pewnie będzie poważna, druga część niekoniecznie:) Postaram się także ozdobić przynajmniej niektóre sztucznym śniegiem i zrobić na nich efekt 3D. Zabieram się do pracy.

Skomentuj

