Kolczyki Doroszi

Zwykły wpis

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Specjalnie dla mojej kochanej Asi udostępniam pierwsze zdjęcia kolczyków, których jeszcze nie skończyłam, trzeba je jeszcze polakierować, założyć bigle i to będzie koniec pracy nad nimi. Są to drewniane kolczyki, które początkowo pędzelkiem pomalowałam Złotolem, a po wyschnięciu farby, nałożyłam mój ulubiony w ostatnim czasie jednoskładnikowy preparat do spękań Crackle Country. Kierunek nakładania środka do pęknięć umożliwia wykonanie spękań w stronę zupełnie dowolną. Smarowanie drewnianych elementów preparatem Crackle w poziomie, powoduje że farba pęka w tym właśnie kierunku. Gdy wszystko dokładnie wyschło, pomalowałam kolczyki farba akrylową używając do tego miękkiego pędzla. Później wycięłam kwiatowy motyw i nakleiłam go na kolczyki z każdej strony.

Nie spieszyłam się z kończeniem drugiej strony kolczyków, wiedząc że farba i środek do pęknięć muszą dobrze zaschnąć, aby wzór był widoczny i żeby całości nie uszkodzić. W przyszłości – czyli może jutro – pokryję drewienka lakierem do drewna.

Nazwa kolczyków została opracowana w hołdzie człowiekowi, który zachowywał się dziecinnie przy zajmowaniu poważnego stanowiska naukowego.

Więcej prezentów na gwiazdkę i nie tylko prac można także znaleźć tu lub w galerii decoprezent. Serdecznie zapraszam 🙂

Skomentuj

