Zdobienie przedmiotów – drewniany wieszak

Zwykły wpis

weiszak zdobiony techniką decoupageW końcu skończyłam zdobienie zwykłego, drewnianego wieszaka. Wcześniej nie mogłam zamieścić jego zdjęcia, ponieważ czekałam dość długo, aż lakier wyschnie. Ale w końcu udało się uzyskać udekorowany wieszak, który zarówno może stać się przedmiotem ozdobnym jak i pełnić swoją podstawową funkcję. Rzeczy na nim powieszone nie przyklejają się do lakieru, który (jak mam nadzieję) zapewni trwałość całej kompozycji. Bezpośrednio po przyklejeniu na gorąco serwetki i doklejeniu pędzelkiem zamoczonym w kleju odstających rogów wzoru, polakierowałam całą powierzchnię lakierem postarzającym do drewna. Doradzam posługiwanie się lakierem i suszenie swoich dzieł na otwartej przestrzeni (ja swoje prace susze na balkonie), raczej nie w pokoju, chyba że dobrze wietrzymy, ale wydaje mi się że nikt nie przepada ze zapachem lakieru.

Wieszak: dł. 22cm, szer. 4,5 cm.
Materiał: drewno.
Wykończenie: klej decoupage, papierowa serwetka, lakier postarzający.
Czas: 1 dzień.
Koszt: klej decoupage ( 9zł), papierowa serwetka (4 zł/20 szt), lakier postarzający (ok. 20 zł).

Skomentuj

