Drewniane pudełko w tulipany

Zwykły wpis

Drewniane pudełko w tulipanySamo pudełeczko dostałam od znajomych, którzy zainteresowani tym co robię – dekorowaniem różnych przedmiotów techniką decoupage – postanowili poprzynosić mi kilka rzeczy, które mogłabym przyozdobić. Pudełeczko jest w całości drewniane i w swoim poprzedni wcieleniu przetrzymywało butelkę z winem. Jeszcze do końca nie wiem na co je wykorzystam, ale można w nim trzymać herbatę lub przyprawy. Bezpośrednio po polakierowaniu troszkę wieczko się odkształciło i miałam pewne problemy z otwieraniem pudełka, obecnie już wróciło do normy.

Tak jak w poprzednim przypadku przyklejałam serwetki używając do tego celu żelazka. Na początku pudełko zostało posmarowane klejem do decoupage, a po wyschnięciu nałożyłam serwetkę i papier pergaminowy po czym zaprasowałam serwetkę rozgrzanym żelazkiem. Po wystudzeniu powierzchni polakierowałam całość. Na przyozdobienie pudełka w serwetkę w tulipany poświęciłam tylko kilka godzin:)

Pudełko: wys. 10 cm, dł. 35 cm.
Materiał: drewno.
Wykończenie: klej do decoupage, serwetki , lakier do drewna.
Czas: 1 dzień.
Koszt: klej do decoupage (9zł), serwetki papierowe w tulipany firmy PAW (4zł/20 sztuk), lakier do drewna (ok 20 zł).

Skomentuj

