Drewniane pudełko

Zwykły wpis

Drewniane pudełko

W związku z zakupem nowych serwetek postanowiłam zrealizować swój pomysł oklejenia lekko zaokrąglonego, drewnianego pudełka. Serwetki moim zdaniem lepiej nadają się do wystroju kuchni, więc  będzie to pudełko na przyprawy.  Pudełko wykonane z okleiny drewnianej, dzięki czemu jest bardzo lekkie i łatwe do przenoszenia.Takie pudełko można okleić w jeden dzień ale po polakierowaniu i tak trzeba czekać aż całość wyschnie:/

Sposób wykonania takiego pudełka był bardzo prosty. Nie musiałam dokładnie wycinać motywu z serwetki- serwetkę przykleiłam w całości, dostosowując jedynie jej wielkość do pudełka i przycinając niepasujące fragmenty. Pudełko pomalowałam klejem do decoupage, poczekałam jak wyschnie, a po chwili przykładając serwetkę do pudełka prasowałam ją na gorąco żelazkiem. Przy tej metodzie trzeba jednak pamiętać, żeby za bardzo nie rozgrzać żelazka bo może spowodować to zniszczenie serwetki.  Nie powinno się także prasować serwetki bezpośrednio żelazkiem, ale na serwetkę położyć papier pergaminowy i dopiero na to żelazko. Po dokładnym przyklejeniu serwetki całe pudełko polakierowałam bezbarwnym lakierem i gotowe:) Oczywiście są niewielkie niedociągnięcia ale mi się podoba.

Pudełko: wys. 7 cm, średnica 18 cm.
Materiał: drewno
Wykończenie: klej do decoupage, papierowe serwetki, lakier do drewna.
Czas: 2 dni.
Koszt: klej do decoupage (9 zł), serwetki (6 zł/20 sztuk), lakier do drewna (ok 20 zł), pudełko (5,99zł).

Skomentuj

