Kwiatowa świeczka

Zwykły wpis

kwiatowa świeczka

Ostatnio zastanawiałam się, czy możliwa jest technika serwetkowa na świeczce. Powierzchnia świeczki jest trochę śliska i zaokrąglona więc nie byłam pewna czy zwykłym klejem do decoupage dałoby się przykleić serwetkę, ale postanowiłam spróbować i tak powstało moje nowe dzieło:) Jestem z niego dumna.

Ozdobienie takiej świecki nie zajmuje dużo czasu, nie trzeba jej powierzchni malować, więc dodatkowo można zaoszczędzić trochę czasu. Przyklejenie serwetek i polakierowanie takiej świeczki zajęło mi zaledwie godzinę, gorzej było z wycięciem motywów kwiatowych – to zajmuje troszkę więcej czasu, ale to raczej zależy od komplikacji wzoru. W każdym razie świeczka wygląda dość ciekawie. Technika jest bardzo prosta, a efekty są zadowalające.

Świeczka: wys. 20 cm, średnica 7 cm.
Wykończenie: klej do decoupage, papierowe serwetki, lakier do decoupage.
Czas: 2 godziny
Koszt: świeczka (7 zł), serwetki (4 zł/20 sztuk), lakier (12 zł), klej (9 zł).

Skomentuj

